Notorious

Älskar den låten av Duran Duran, lyssna på den, ni kommer också älska den.
Jahapp, nu sitter man här igen. Börjar halv två, men är rätt klar. Ganska klar med packningen också.
Ska måla naglarna med genomskinligt också.
Tog faktiskt bara två bilder igår och de var inte så bra, men ni kan få se ändå.


Jag fotar mingelfotografen.


Det var mer folk senare men jag orkade inte ta upp kameran, och det hade nog inte blivit bra bilder ändå.

Jag är lite nervös, vet inte riktigt varför. För att jag ska träffa Albin igen? Eller för att åka till Sthlm? Jag vet inte riktigt. Men jag blir lite sån ibland. Konstigt.
Nu ska jag packa klart och sedan glo på TV :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0