Kopparmärra

Jag har sovit för länge. :(
Jag får nästan alltid lite ångest om jag sover till senare än nio och idag vaknade jag tjugo över nio. Det känns som om jag sover bort halva förmiddagen och det känns inte bra :P
Igår stod jag ju och målade vid nio-tiden liksom. Jaja, inget jag kan göra åt det nu.

Jag ska ta en buss vid halv ett som tar mig till Göteborg för att fika med Castro. Vet inte riktigt vart än. Har ni tips? Jag brukar vilja gå till Vallgatan men de verkar ha lagt ner. Aja, man kan ju promenera och hitta något trevligt någonstans. Vi ska ses vid Kopparmärra. Trevligt ställe, där brukar folk sitta och sola eller spela musik eller demonstrera. Händer alltid något där.

Det är lite kallt nu på morgonen, ska jag verkligen ha kjol då? Hm, kanske blir varmare sen.

Jaja. Ni får ha en lugn söndag, så hörs vi väl ikväll. Hinner inte blogga  så mycket annars för jag tar inte med mig Eee Pc på bussen. Blir för mycket att bära då. Mamma och pappa får ta den i bilen när de åker hem senare.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0