In the middle of nowhere

Nu sitter jag här på landet och har lånat Albins lilla Eee Pc. Den är verkligen pytteliten och söt, passar mig rätt bra :) Mamma, pappa, mormor, morfar och jag har ätit räkor och jag åt verkligen för många. Jag brukar verkligen inte ta för mig så mycket av skaldjuren. Gillar ifs bara räkor och inte kräftor eller krabbor eller annat bös.

Saknar Albin fruktansvärt mycket. Vet inte om det är värre att vara ifrån varandra i en månad eller vara ifrån varandra en vecka eller så, träffas en dag och sedan vara ifrån varandra i tre veckor till. Jag vet inte. Det känns konstigt och tråkigt att han åkte iväg igen men jag vet att han gör något som han älskar och jag stöttar verkligen honom i det.

 

Imorgon är det lördag och då ska jag nog måla fönsterbräder. Vita :) Jag kanske tar några bilder på min målaroutfit. Annars ska jag väl bara softa som vanligt, tog med systemkameran så får se om jag hittar några fina motiv. Hoppas solen lyser.

Det var en konstigt soft dag idag, vi gjorde inte så mycket. Förutom att jag beställde en cykel. :P

På söndag ska jag fika med Castro, det blir trevligt för jag har inte träffat honom på länge. Och i veckan får jag försöka ta tag i att ha en filmkväll med Toria och mormor och jag ska luncha på Jenséns böfhus någon dag.

Och blogga ska jag hinna med också! Nu ska jag faktiskt kolla upp lite blommor som jag vill skaffa till lägenheten för den känns inte riktigt levande utan några växter. Men vi hörs imorgon!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0