Gravid skotertur

Läste precis på framsidan av GP, den lilla God morgon-notisen.
Kvinna uppe i Norrland var gravid och vattnet gick. Då kastade hon sig på skotern och körde ner för ett fjäll, om jag kommer ihåg rätt. In på sjukhus och födde sitt barn, som dessutom var för tidigt.
Jag menar... Wow! Vilka kvinnor det finns! :)
Hon sa också att hon inte hade tid att vara rädd, hon bara körde.
Ja, jisses. Sån kommer jag nog inte bli :P

Idag ska vi passa lille Oliver, min brors hund. Han ska vara med oss efter dagis varenda dag i veckan, till fredag åtminstone. Sedan vill nog matte ha honom hos sig :)
Det ska bli mysigt, då kan vi promenera och mysa med gullhunden. Och busa. Han är en sån söt liten hund, han älskar verkligen alla.


Lilla sötnosen när han var valp.

Visst är han söt? :) Nu är han äldre, men minst lika söt. Och mer dresserad :P


Snart är det dags för lunch (nästan). Eller ja, klockan är snart tio och lunchen är vid ett men det är aldrig fel att vara ute i god tid. Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med, men jag hittar väl på någonting.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0