Falukorv och orkidé

Jag kan inte åka och hämta ut min cykel idag för min bank har inte skickat över pengarna från mitt sparkonto så jag får försöka fixa det imorgon. Efter lunchen med mormor då.
Och jag har gått och köpt en orkidé som jag tänkte att vi skulle ha i lägenheten men om jag inte ska till Frölunda idag, hur ska jag göra med den då? Den är inpackad, ska jag packa upp den?
Krångligt.. Får kolla med mamma.

Jag ringde till Körkortsportalen igen efter jag hade bloggat och då sa de att de skulle besvara mitt samtal inom två minuter. What? Jaja.
Jag fick svar på min fråga, och jag slipper gå handledarkurs med pappa utan de ska bara skicka papper hem till mig som jag ska skriva på och skicka in så ska jag få mitt övningskörningstillstånd. Och då kan jag ut och köra! Farligt.
Ringde till vårdcentralen och fått en tid, ringde doktorn som ska ringa mig imorgon..
Har hunnit med ganska mycket. Har läst ikapp Shecity-bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu men jag sitter här med en bit falukorv (rå) och funderar på att se en film.
Jag gillar rå falukorv bättre än stekt, vet inte varför. Kanske någon skum craving.. :P Finns väl konstigare saker visserligen.


Men nu ska jag dra mig, och göra något. Inte sitta här.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

rå falukorv var min favoriträtt när jag var liten! haha :D

2010-04-19 @ 15:47:23
URL: http://absolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0