Dagishunden


Lilla, söta vovven!

Igår ville inte Oliver gå in på dagis, sa mamma. Han vägrade. Inte ens när han fick godis ville han. Det är väl som med barn och dagis, kan jag tänka. De är ledsna när mamma eller pappa går (min mamma är inte matte, bara så ni vet) men efter en stund leker de och är glada.
Fast dagispersonalen sa att han gick och la sig och vila. Fast han sov hela natten och bredde ut sig i pappas säng, för han inte är hemma. Konstigt.

Jaja, nu sitter jag här igen. I myskläder och glasögon och tänker inte klä på mig!
Jag har tre filmer att välja på: Enchanted, Mulan (på VHS!) eller Gran Torino. Vilken ska man välja?
Lite olika sorters stil på filmerna kanske, men det är sånt jag gillar :) Har visserligen inte sett Clintans film, så man kanske borde ta den. Fast jag har längtat efter att se Mulan rätt länge så jag tror det blir den.
Dessutom kan jag ju alltid titta på film i eftermiddag också ;)
Har Ghost Whisperer också, som jag fick av söte Albin i förra veckan. Det kan man ju också kika på.
Tror idag blir en innedag. Förutom ikväll för då blir det promenad igen. Runt Delsjön tror jag. Igår var vi vid Finnsjön.
Men men. Hoppas ni har en mysig dag och jobbar på :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0