Angels & Demons

Den filmen tittar vi på nu. Har visserligen sett den förut, men jag kan se den igen.
Vi har precis ätit glass, pappa har kommit hem från Norge igen. Och imorgon ska jag jobba! Jag hoppas att det blir kul och att jag orkar. På kvällen ska vi göra hamburgare.
Har varit i lägenheten och hämtat lite post och en klänning och ett par skor, så jag kan vara lite fin på VIP-shoppingen och i hufvudstaden.
Jag försöker planera lite vad vi kan göra. Kanske shoppa lite, eller gå i affärer men det tycker väl inte Albin är så roligt, tyvärr. :P Kanske bio, Ironman 2 vill vi se.

Har fått mitt brev från Transportstyrelsen, så jag ska skicka in mina papper så fort som jag har fixat synundersökningen. Fixar nog det på onsdag.
Men men, nu ska jag umgås med mina föräldrar.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0