Älsklingen kommer hem!

Albin ringde nyss och sa att han skulle sätta sig på ett tåg som åker hem till Göteborg och hem till mig! :)
Jag är jätteglad, har saknat honom så himla mycket och då har det bara gått en vecka och typ två dagar sen vi sågs sist. Vi är så dåliga på att vara utan varandra.
Dock åker han tillbaka imorgon men en natt tillsammans är ju inte helt fel. Och lite av imorgon också såklart.
Hoppas vi har lite myskväll framför TV:n.

Anyways, snart ska alltså pappa och jag åka och fika hos brorsan och vovven och sedan kör han hem mig så får jag vänta tills älsklingen kommer hem. Tåget kommer till Göteborgs central vid tio över tio, så han kanske är hemma hos mig halv elva.
Längtar! Vi hörs senare, medan jag väntar på att min sötnöt ska komma hem. :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0