VIP-kväll på Topshop och sen middag på McDonalds

Hej hopp!
Jag orkade inte blogga alls igår. Jag hade sovmorgon så jag softade tills jag skulle börja jobba vid tre.
Jobbade tre timmar.
Efter jobbet så skulle jag åka in till stan för att gå på VIP-tillställning med Toria. Mötte Albin i stan och vi gick runt lite och sedan till Toria som slutade jobba sju.
Tillställningen började halv åtta.
Vi ställde oss vid affären (först i kön, score!) och väntade.
Och väntade. Och väntade lite till. De var jobbiga inne i affären som inte släppte in oss utan gick och fotade hur lång kön var, osv. Ganska dåligt. Tycker jag.
Men sedan kom vi in (jag stod på gästlistan) och fick lite Smirre Ice (Smirnoff Ice) och gick och kikade på kläderna.
Jag hittade en kjol jag ville prova, och den var väldigt fin. (Fotar snart)
Jag slog till på den för det var ju 20 % rabatt på allt i butiken. Fick en fin tygpåse också.
Eter vi hade varit där i ungefär en timme så bestämde vi oss för att gå till McDonalds för vi var hungriga och hade inte ätit något middag och de bjöd bara på dricka på Topshop.
Det var trevligt. Det är lite glamouröst när man dissar en tillställning och går till Donken och äter istället för att mingla som alla verkade göra.
Sedan åkte vi hem. Vi orkade inte med någon efterfest på Ritz.
En annan gång kanske.
Jag tog lite foton, inte så många och inte många bra men här är de iaf.


Mingel, mingel..


Ajdå, någon har sett mig smygfota.


Sorry Toria, men ville visa en bild på kjolen. Det är den som är lite beigeaktig med blå kant. Närmast kameran.


Alla killarna hängde vid DJ-båset. Det såg lite roligt ut men som Albin påpekade när jag berättade det, så hade säkert deras flickvänner tvingat med dem och sen hade de inget att göra :P Typ.


Toria hade kontakter.

Det var det. Jag fixar en bättre bild på kjolen senare.
Nu sitter jag här (sovmorgon igen) i myskläder och funderar på att gå och duscha. Vad som händer ikväll vet jag inte men jag hoppas på god mat framför en mysig film med min älskling. Imorgon är det jobb också men sedan är jag lite ledig. Skönt skönt. Men måste nog städa huset i helgen :/
Jag längtar tills jag flyttar för då har man typ bara två rum att städa :P Yeah, latmasken Josie, det är jag det.
Hoppas ni har en underbar helg, så hörs vi säkert här igen sedan! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0