The September Issue

Hej hopp, nu är jag hemma från bion!

Det var jättekul, som vanligt, att göra något med Sara och jag tyckte att filmen var bra. Det var väldigt intressant att se hur de gör den tidningen och hur Anna är. De visade dock stylisten (en av dem??) väldigt mycket, och hon var lite grinig för Anna var bitchig men man blir inte en väldigt bra redaktör av att vara snäll mot alla.
Men väldigt trevligt hade jag iaf och jag rekomenderar filmen starkt! :)




Jag kom på att jag inte hade bloggat om en väldigt intressant sak jag läste i GP häromdagen. Det nya nu är Spotify fast för filmer och det heter Voddler.
Att man kollar på filmer som streamas, alltså.
Det verkar bra och coolt, men tänk om det inte går att få någon inbjudan? Eller att de inte visar filmer som jag gillar? Jaja, i-landsproblem.. :P

Imorgon ska jag jobba och så blir det lite bröllop. Jag har längtat efter att få ha på mig min harlequinkjol ett bra tag, och det funkar att ha den imorgon. På jobbet också. Men vad för skor ska man ha? Måste vara bekväma eftersom jag ska jobba och inte vill byta efter jobbet, men de ska ju vara snygga också...
Krångel, krångel.
Ska nog köpa mig ett par byxor från Gina Tricot imorgon, tror jag bestämt. De är ungefär som de jag köpte från JC fast ändå inte, och de är ljusare med mer läder, om jag minns rätt. Plus att de är billigare :P De kanske är leggings av något slag, jag kommer inte riktigt ihåg...
Anywaaays..
Nu är jag trött och jag ska upp och jobba imorgon så jag ska nog bara gå och göra mig iordning och sedan lägga mig i mjuka sängen och sova sova sova.
Vi höres, ha det fint!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0