Spexigt

Hej hopp!
Jag hann inte med så mycket igår.
Direkt efter jobbet åkte jag in till stan för att ta mig till Angereds teater och premiären för Brand (av Ibsen). När jag kom till Korsvägen så väntade Albin med tillhörande föräldrar som var så snälla att de skjutsade oss till Angered, annars vet man inte om vi hade kommit i tid.
Jag mådde lite risigt, nös och hade mig hela tiden. Jättejobbigt :(

För att göra en kväll kort så var det inget för oss. Det var, som jag hade trott, konstnärligt och svårt och man fattade inte mycket. "Oj, nu dog hon? Eller vad hände? Och nu har de barn? Måste de prata så mycket...??!"
Jaja. Djupt var det säkert men vi smet efter en timme.
Dels för jag mådde kasst och dels för pjäsen var kass (enligt mig).
Vi åkte in till stan, åt på Donken och åkte sen hem. Donken var sällsynt dålig. Jag fick vänta i typ en kvart på en vanlig hamburgare, vi fick ljumna pommes frites och Albin fick också vänta på sin vanliga cheeseburgare. Sällsynt dåligt!!

Sedan hängde vi lite med mamma, tittade på TV och så innan vi gick och la oss efter tolv. Jag som skulle börja jobba tio hade tänkt att gå och lägga mig tidigare men så blev det alltså inte.
Men det har gått bra idag ändå. Mycket paket att slå in, lite jobbigt ifs men det är ju mitt jobb :)
Jag ska städa badrummen och sedan göra mig iordning för ikväll ska vi gå på Chalmersspexet Bob och det är busk ikväll!
Det är extra kul för då busar de bakom scenen med dem på scenen.


Imorgon blir det nog bokmässa och kalas på kvällen.
Ha en bra helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0