Rachel Zoe Project

Hej hopp, här är jag igen.
Jag har kännt mig himla krasslig hela dagen, också igår kväll, så jag har inte riktigt haft lust att sitta framför datorn utan har legat i sängen och läst och såsat.
Sara tipsade mig i förra helgen om Rachel Zoe Project. Jag hade tänkt att kolla när det gick på TV men jag missade första avsnittet, och om man gör det tycker jag inte det är värt att kolla vidare.
Men hon tipsade om en sida där man kan se hela säsong 1 utan paus. Det är som youtube fast på japanska, tror jag hon sa. :) Youku heter sidan.
Har bara sett ett avsnitt än så länge, för det tar så lång tid att ladda för min dator. Suck.

Jag tog mig i kragen och drog lite i Albin också och nu har vi städat hela huset. Allt är dammat, dammsugit och fixat. Det känns jättebra. Och jag har kört några tvättar, så i tvättkorgen är det bara en liten liten hög med kläder. Känns också jättebra.
Jag funderar på att koka lite nyponsoppa, det är väl bra om man känner sig krasslig?
Vi måste dock gå ut på en promenad snart och hämta ut ett paket åt mig. Alternativt är det släktkalas ikväll och jag tror vi ska gå på det.

Nej, nu ska jag fixa håret lite. Men jag kom på att jag skulle fota de nya byxorna från Gina Tricot som jag köpte igår, så här är de bilderna!


Lite mörkt men ni ser hur de ser ut.


Jag gillar dem massor! Albin tycker inte om dem, men det måste han ju inte heller. Knasigt det hade varit om han gillade allt jag köpte! :P

Det var det. Ha en fin söndag! Nu ska jag gå och pussa på Albin som spelar TV-spel :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0