Pictures

Hej hopp, här kommer bilder!


Såhär chic var jag! Detta hade jag dessutom på mig igår på bion också. Snacka om att återanvända..!
Kavaj från Zara, paljettleggings från H&M, skor från Nine West.


Brudparet! Eller hur man säger... :P


Lilla jag kikar upp på Albin.


Detta är nog min nya Facebook-bild :P


The ring! (Dum, dum, duuum!)


"Ta en kölapp och sätt er ner!"


Albin tyckte mina paljettleggings var roliga. I don't blame him.


Myspys.


Jag ser lite skeptisk ut.


Här blir de man och.. Man.


Hjälp, en duva!!


Puss puss!


Det var de bilderna som togs idag.
Jag har en till bild, som jag lovade er några dagar sedan. När jag posar i en ful byxdress. Så, varsegoda! :P


Jag bjuder på den.

Nu ska vi nog spela lite. Jag sitter dock här och nyser och har mig :( Jättejobbigt. Undrar om vi ska se någon film också. Kanske. Vi får se. Ha det bra, iaf.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0