Picknickbilder

Hejsan, här kommer fler bilder!


Vi hittade en mysig plätt att ha filten på och här sitter jag och myser.


Jag hade en mycket god kaka.


Vi är busiga!


Vi är små och söta, visst?


Jag matar Albin med kakor :)


Titta! Det är något där! Är det ett flugplan?


Mums med kakor!


Hallå, barnmarknad?! Vad hemskt att sälja barn!! Såhör var jag klädd iaf. Skor, DinSko. Tajts, Zara. Kavaj, Zara. Oversizetröja, Zara. Bakelsehalsband, Cocoo. Väska, Asos.
Väldigt mycket Zara idag! :)


Mysmys. Jag ligger i Albins knä och somnade nästan.


OMG!


Vi är arga, can't you see!?


Puss!


Aj, det blöder ju! :(

Det var nog alla bilder.
Jag har suttit och laddat ett bra tag nu, har tom hunnit rösta i kyrkovalet men nu ska inlägget publiceras!
Ha det fint så hörs vi i veckan! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0