Picknick vid Radiotorget

Hej hopp!
Idag har jag jobbat lite. Det kändes som att dagen släpade sig fram. Men det kanske bara var för att jag hade planer efter jobbet.
Vi skulle ju picknicka! I Frölunda bestämde vi. Det är ju bra att kolla omgivningen dit vi ska flytta. Så vi parkerade oss vid Radiotorget som inte ligger långt ifrån där alls.
Vi hade gjort varsin baugette och jag hade köpt lite färskost (Cantadou med basilika och vitlök) och lite kakor. Varsin dricka också.
Albin skulle nödvändigtvis ta massa bilder, så det får ni se också, men imorgon då. :)
Det var rätt mysigt men folk glodde konstigt på oss som satt där :P Jaja, så kan det gå.

Nu har jag suttit här och lockat håret lite, för skojs skull. Blev sådär. Kanske hade dålig värme på. Jaja. Jag ska inte ut eller så, så det spelar ju ingen roll egentligen.
Tittade på John Tucker must die. Det är lite roligt att Penn Badgley är med i den, den är ju lite likt Dan Humphrey, hans karaktär alltså.
Yeah yeah.
Imorgon blir det väl städdag. Hade tänkt att kombinera den med filmdag också, får se hur det går :)
Jag fundelerar starkt på att köpa de höga stövlarna. Provade dem idag (igen) och de satt bra med mina tajts. Får se. Men jag vill verkligen ha dem.
Två andra saker jag verkligen vill ha (Albin kan hoppa över denna raden för jag har redan tjatat på honom om det) är ett par ankelboots och en kort, svart skinnjacka.
Men men. Det kan man spara ihop till. Har sparpengar men de ska man nog inte lägga på sådant. Men ett par läderstövlar har man mycket bra användning för eftersom de håller längre... :)
Om man inpregnerar dem såklart. Och det är jag bra på.
Sådeså! :)

Bilder kommer imorgon! Nu ska jag gå och läsa eller kanske sova. Jag är trött :/
Ha det!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: sissel

jag är också ute efter ankelboots. hittat några snygga?

2009-09-21 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0