Liten gris

Albin har börjat med en konstig grej.
Att kalla mig för gris. Varför?
"De är gulliga och det är du med!" Snyggt försök, men den går jag inte på :P
Jag vill inte bli kallad för liten gris. Jag tycker inte det är snällt men det tycker då min käre pojkvän.
Jaja.
Håller han inte på med värre saker så kan jag väl överse med det.

Idag är det lite jobb och sedan ska vi åka till Frölunda Torg vid tre när jag slutar. Kika runt lite och Albin ska väl lämna in något CV och så.
På kvällen kommer lille vovven hem till oss och vi ska gå promenad i Wendelsberg tror jag. Vovven tycker det är så kul med alla dammar och sånt han kan dricka ur och busa i.

Ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0