Grattis Stina!

Hej hopp igen!
Glömde skriva att Stina-Lee har fått en liten tjej, i tisdags närmare bestämt.
Det känns kanske lite konstigt att läsa det här hos mig, jag känner ju inte henne eller så. Men det känns ju nästan som man känner någon när man följer deras blogg varje dag.
Iaf, ville bara berätta den glada nyheten :)


Sedan en tråkig nyhet.
Eller ja, nyhet och nyhet. Vi glodde på TV förut och då var det Lyxfällan. Sånna puckon som var med, det finns nog inga andra som är så puckade.
De bara skrattade när de berättade att de hade skulder på en halv miljon eller så. Och så vill de inte sälja sina tekniska grejer eller bil eller plattTVs eller bärbara telefoner...
Paret bodde på 72 kvm med sin treårige son och de hade fyra bärbara telefoner. Inte klokt.
Och de hade köpt på kredit och hade massa onödiga lån.. Ja jisses.
Det jag har lärt mig mest av Lyxfällan, också från tidigare säsonger, är att aldrig någonsin köpa på kredit. Never ever. Och för mig har det ju gått rätt bra :P
Vad jag vet. :)

Kolla som sagt gärna in mina auktioner. Det är synd att jag måste sälja mina väskor men jag har inte plats eller tid att använda dem. Jag behåller ju ändå en del också.

Ha det bra nu, folket, nu går jag och lägger mig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0