Dance til' you feel better!

Yep. Det är mitt motto.
Eller så.

Hejsan igen.
Nu ska jag snart sova men tänkte bara berätta att jag har haft en trevlig fredag.
Efter jobbet så träffade jag först på en mamma (min) och en liten valp (brorsans och Saras) och sedan en älskling (min, bara min). Vi handlade lite, älsklingen och jag, och gick sedan hem för att softa. Mamman och valpen försvann iväg på äventyr men jag stannade hemma. Älsklingen också.
Vi gjorde lövbiff (god) med pommes och bearnääässååås (också god) och såg på en film. Robots heter den. Tecknad. Mucho bra! Muy caliente! (Eller hur man nu stavar det)
Jag har haft den ett tag men har inte riktigt orkat ta tag i att se den men nu så. Det var bra gjort för jag gillade den massor. Robin Williams, Ewan McGregor, Halle Berry, Amanda Bynes.. Massa folk helt enkelt.
Me likey.



Har kollat bloggar och annat roligt idag, har kännt mig riktigt glad och inspirerad.
Det är mysigt att känna så. Läsa modetidningar och komma på hur jag ska styla mig utan att köpa ett enda plagg. Eller om jag "måste" köpa något, vad det nu skulle vara och hur mycket och ofta jag skulle använda det.
Roligt att tänka :)
Men nu är det dags att sova. Imorgon blir det lite jobbande (bara 4 timmar) men efter det ska jag nog slappa. Och spela Wii-spel med Albin och annat bös. Kanske städa huset också.. Men det kan ju vänta till söndag. Alla tråkiga saker (nästan) görs på söndagar :P
Så är det.
Men ni får ha det gött! See you on the flipside!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0