Besatt och beroende

Hej!
Förlåt för jag inte har skrivit på några dagar men jag har blivit besatt. Beroende.
Av ett simpelt datorspel :P
MySims heter det, och det är alldeles, alldeles underbart. Jag vill spela det all min vakna tid men jag måste ju jobba också. Fast helst skulle jag vilja spela istället för att jobba, men det går ju inte för sig :P

Jag drömde tom om spelet inatt. Albin tycker inte om att jag spelar hela tiden (vill han också spela?), vi måste ju umgås.
"jaa, snart!" säger jag och springer iväg för att leta efter fiskar och bygga en byrå.
Typ. :) Det är jättekul men jag får lugna ner mig lite. Inte spela hela tiden.



Vi såg förresten på Roast på Berns igår när de skulle roasta Pernilla Wahlgren. Det var rätt kasst. Alla kom med något skämt som handlade om antingen ha sex med henne (med fulare ord, såklart) eller att hennes ex har slagit henne. Inget barntillåtet program alltså.
Jag tyckte inte det var så himla roligt. När komiker kan skämta utan att ha med sex, då är det jätteroligt annars är det bara barnsligt och uttjatat. Nästan samma sak med ironi. Den kommer nog att dö ut snart, eftersom alla använder det hela tiden och tycker de är jääätteroliga men man vill bara spy på alla som försöker vara ironiska hela tiden. (Det gäller alla människor, inte bara komiker)
Jaja.
Snart ska jag jobba, så jag ska fixa håret.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0