Anna Anka är världens sämsta kvinna

Jag läste nyss en krönika skriven av Anna Anka.
Jag har faktiskt inte hört så mycket om henne, eftersom jag inte vill titta på skräptv. Men iaf, läste en krönika som hon har skrivit och det är ju fruktansvärt vad hon skriver.
Att det är bra att amerikanska pappor inte vill umgås med sina barn (vadå? vi har ju barnflickor) och att hon skäller ut sina mexikanska trädgårdsmästare (jag gör ju så att de kan försörja sina familjer).
Och att hon gääärna vill vara svenska kvinnors förebild.
Nejtack. Jag har hellre en alkis som förebild än henne.

Jag förstår att det har varit mycket snack om henne. Men att hon inte fattar?
När hon dissar svenska pappor som är jämnställda eller kvinnor som inte är snygga jämt, då får hon ju svenska folket emot sig, fattar hon ingenting?
Nej, det är klart. Det gör hon nog inte. Hon behöver inte fatta något, hon ska bara vara snygg för sin man. Det är... Bra. Visst.
Försök lura i någon annan hjärndöd, oss svenskar lurar du inte. Försök lura dem i USA istället.

Nu är jag arg. Måste sova. :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0