Ny lägenhet

Hej hopp!
Nu har vi flyttat in. Det är fullpackat men samtidigt rätt tomt. Det ekar lite i rummen för vi har inte satt upp något på väggarna.
Men det står massa flyttkartonger i vardagsrummet. Köket har vi nog fixat klart, tallrikar och glas och annat är diskat och står i skåpen. Sovrummet är fint, jag ska bara fixa in mina skor och lägga in alla tröjor jag har.
Sedan så har vi böcker i fem halva lådor.
Vi har inga hyllor än, det saknas tydligen skruvar. Så böckerna är inte uppe :/
Men det är kul! Spännande!
Men ändå tomt på människor. Är van vid att vi iaf är fyra pers i huset, men nu är vi bara två. Inget fel med det men lite tomt. Kanske är en liten morsgris :) Och farsgris.
Men allt ordnar sig.
Jag hoppas att alla kartonger är borta i slutet på veckan. Vi får vä, se hur det går.
Imorgon ska vi till IKEA efter jag slutat och handla lite nödvändiga saker.

Snart ska jag gå och jobba. Börjar inte förrän tolv. Men måste ta bussen tio i elva. Tar ungefär en timme till jobbet, en väg då. Så två timmar varje dag. Gör mig inget, bara jag har musik eller en bok/tidning.


Nu ska jag nog sticka tror jag, men vi hörs någon dag! :)
Kan inte riktigt säga vilken för vi har mycket att packa upp, men någon dag snart. :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

josé! du får lägga upp bilder på er lya så jag får se hur de ser ut! jaa :)

2009-11-03 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0