New Moon

Hej hopp!
Dåligt med bloggande igen men ingen klagar så ni har väl annat för er :) Jobba, julhandla, whatever.. :P
Jag är så sjukt pepp för imorgon! Bio, uppföljaren till Twilight; New Moon!
Jag bryr mig faktiskt inte om att den fick en två av Metro. (Who cares, det är en gratistidning)
Alla kan ju inte gilla samma sak. Men de kanske inte är lika insatta. Jag är sjukt pepp för jag har läst alla böckerna flera gånger om och vill se hur de uppfattar böckerna till skillnad från hur jag uppfattar dem.
Och så gör det inget att Pattinson är het.

Jag har visserligen inte sett en perfekt vampyrfilm men Twilight (och förhoppningsvis New Moon) är pretty damn close. Albin, min älskling, ska följa med och jag hoppas han ska tycka om den också.
Jag gillar att vi har samma smak i mycket. Film, musik, mat... :) Humor, ofc.

På tal om annat så fick jag en dvd på posten idag. Harry Potter och halvblodsprinsen fick jag! Av Cdon. Tack, snälla Cdon!
Vi får ta och se den i helgen. Tror jag. Det händer så mycket. Jobb imorgon, bio imorgon, middag hos mamma och pappa på söndag. Då kommer farmor, mormor och morfar och kanske brorsan. Kul!
Men nu ska jag nog sova. Upp tidigt imorgon, åker tio i nio.
Have fun!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

ska se twilight idag för att värma upp för måndags då ska jag se new moon! är så kär i twilight!

2009-11-21 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0