Kalasdag

Hej hopp!
Idag är det dags för kalas. Min morbrors tjejs dotter fyller fem, så vi ska dit och ge henne lite rosa saker.
(Albin hatar att hon gillar rosa :P)
Innan det ska mamma och jag på ett föredrag på vovvens dagis. Kommer inte ihåg exakt vad det handlar om men kanske att lära sig mer om hundar? Får se.
Rapporterar senare :P

Igår släpptes kollektionen men typiskt för mig så jobbade jag.
Hade inte en chans. Hörde dessutom att sajten kraschade. Men när jag kom hem kikade jag in grejerna. Alla skor var slutsålda, alla accessoarer och nästan alla väskor och nästan alla kläder. Knäppt :)
Synd om de fina skorna jag hade velat ha.
Men jag hittade dem idag! Har visserligen strl 37 men beställde ett par 38:or, får se om de passar. De kanske inte är lika fina som jag tror, men man kan faktiskt alltid returnera. Sådeså.
Nu finns det iaf massa grejer kvar, så in och beställ om ni nu vill! :)


Vi var på Ikea igår och köpte massa nödvändiga och onödvändiga saker. Gardiner till sovrummet (ni får bild sen), lite bestick och småpyssel.
Det blev lite dyrt :/ Trist. Vi bytte en badrumsmatta så nu har vi två gula. Det är fint.
Nu har jag kalasklänningen på och jag ska fixa till håret så ska jag sätta mig och läsa lite innan det är dags att dra iväg.
Hoppas ni har haft en mysig helg, det har jag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

HAR DU BESTÄLLT SKOR IALLAFALL? DU HAR JU REDAN FYRA MILJONER PAR SKOR!

2009-11-17 @ 11:03:22
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0