Wall-E

Tjenis.
Nu har jag kommit hem från jobbet till ett fint och välstädat hem. Tack, Albin!
Jag känner mig lite huslig och städ..ig av mig idag så jag satte igång en tvätt och plockade ur diskmaskinen och hängde ut täcken på vädring och ska fixa nya, sköna lakan.
Och går runt och plockar lite i rummet. :) Var sak på sin plats, tycker jag. Mesigt but true.

Igår hade vi kul. Efter jag hade jobbat klart så kom Albin och vi gick och hyrde Wall-E på bluray och så handlade vi thaisås och naanbröd och gick hem och gjorde kyckling med nudlar och thaisås + naanbröd. Lite konstig mix med just naanbröd men det är ju så gott. Jag visste inte ens att man kunde köpa det på Konsum men det går alltså.
Jag har länge inte velat se Wall-E, envis och skum som jag är. ("Jag tänker inte se den bara för att alla andra också har sett den!") Men den var jättemysig och bra!



Yay. :)

Nu har jag lust att åka in till stan och köpa något SingStar. Vi köpte Abba häromdagen men jag vill gärna ha lite andra låtar också, och jag kan inte alla deras låtar och höjningar och sänkningar. Och Albin försöker alltid förstöra när vi sjunger ihop. Han busar och låter konstigt så jag skrattar och han vinner och jag loosar. Illa.
Men om vi köper 80-tal så kanske jag fixar det bättre! :)
Hoppas ni har en trevlig och varm lördag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0