Uttråkning...

Jag är fruktansvärt uttråkad och trött samtidigt som jag är rastlös.
Jag tror det gäller för alla här i huset för tillfället. Oliver ligger mest och vilar i soffan, vet inte om han tycker om att få gå ut och lufta sig. Hmm.. Jag ligger på soffa och läser, eller glor lite på TV. Albin sitter vid datorn och pillar och verkar rastlös.
Illa..
Det känns lite meningslöst att blogga om man har tråkigt, då blir väl folk inte precis glada av att läsa sånt här?
Mjaja.
Jag har blivit väldigt sugen på att köpa Sims3. Det kommer väl ut snart. Jag var lite anti innan men igår visade Albin en liten film, typ bakommaterial och vi blev båda sugna på att köpa.
Får se hur det blir.

Jag har kikat lite på kläder på Asos.com. Hittade denna snygga jackan:


Fin va?

Har inte bestämt mig om jag vill köpa den eller inte, men den är väldigt snygg och så. Får fundelera. :)
Aja, får roa mig nu.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0