The wrong way

Maia Hirasawa - The wrong way.

Dagens låttips. Den är rolig när kören med killar sjunger maybe in a month. :)
Nu sitter jag här igen och ska snart gå till jobbet. Ska växla lite innan bara, och köpa mig en macka och en tidning (Sofis mode kommer idag ju :P).
Men imorgon är jag ledig! Och på torsdag såklart.
Igår hälsade Toria på mig på jobbet, och vi kom överens att om det är soligt på torsdag så ska vi sola på altanen men annars så är hon välkommen ändå och vi ska äta kladdkaka. :) Very nice!
Jag håller på och pillar på min brors födelsedagspresent. Det är svårt med honom, han säger ju aldrig vad han vill ha :P Så då ger jag honom något som jag tror han vill ha, men vet inte hur bra det blir. Äsch, ordnar sig nog.

Igårkväll var mamma, Oliver och jag ute på en promenad. När man har en hund hos sig så blir det verkligen att man kommer ut på långpromenader. Så igår gick vi i lite mer än en timme, utforskade nya vägar och skuttade runt i en liten skog. Det var kul. Blir kanske samma sak idag också, vem vet.
Idag har jag på mig mina nya linser! De har bra styrka så jag ser mer än vad jag brukar göra. Lite scary på ett sätt :P
Men nu ska jag sticka.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0