Roxy

Salem - Roxy.

Dagens låttips. Albin är skum och säger att låten handlar om klamydia. Perhaps.
Men melodin är mysig. :)

Ikväll åker Albin till Sthlm och imorgon bitti åker jag till samma ställe. Vi kollade upp vart hotellet ligger, så nu har jag en aning om vart vi ska gå upp från tunnelbanan och så. Känns skönt. Det känns som att jag ska ta ansvar för att jag är sju år äldre än kusin Cajsa. Så kan det vara, men jag känner mig inte sååå vuxen.
Vi ska iaf ringa Sara så fort vi kommit med tåget så ska hon också följa med ut på stan och i affärer. Jag har nästan packat klart. Resten är sådana saker jag använder varje dag, som smink och borste och sånt. Men det fixar sig ikväll. Undrar hur tidigt jag får gå upp imorgon om tåget går vid sex...? Kanske fem. Uss...

Jag har förresten världens bäste pojkvän. Trots att till och med jag tycker det är lite smått pinsamt att handla bindor och sånt, så handlade han det åt mig på vägen hem. Utan att skämmas? Kanske. Men jag tycker det är väldigt gulligt iaf. :)
Nu ska jag nog duscha och sedan städa lite. Ladda mobil och nano också.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0