Panik

Far och son - Panik.

Dagens låttips. Här är videon också, för den är så himla bra och rolig. Yesss.

 
Coolness?

Jahapp. Då sitter man här med Twilightfilmen i handen.


Albin har tagit (och mixtrat med) bilden. :P

Det tog snälla cdon någon timme, så fixade de beställningen och skickade iväg den så jag fick min film idag. Snälla cdon, tack! Jag är väldigt happy :) Om jag inte hinner se filmen före jobbet, så ser jag den efter!
Jag fick också ett litet paket med Smoky eye-ögonskuggor. Och så fick man några lappar med så de skriver hur man gör en viss sminkning. Funny funny ;)
Och några tidningar, mmm. Elle och Chic.
Jag funderar på att gå och lägga mig i sängen och typ... Softa. Men jag slits mellan att spela Escape from Monkey Island..... Argh, hur göra? Både och?
Jag får se hur jag gör.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0