Don't upset the rhythm (Go baby go)

Noisettes - Don't upset the rhythm (Go baby go).

Dagens låttips. Jag bara älskar denna låten! Lyssna, lyssna, lyssna!

Gårdagens roliga händelse: jag skrev ju om partier, och nämnde då Piratpartiet (nu gör jag det igen! :P) och fick åtminstone 30 fler unika besökare. Ha! Det var kul.
Och nu nämnde jag det igen ;) Jätteskumt, men jaja. Det handlade ju inte så mycket om just det partiet så tji fick de som googlade på det partiet. Eller så.

Idag har jag jobbat. Lite segt, det blåste rätt rejält så det var nog inte mycket folk ute över huvud taget.
Jaja. Så kan det gå ibland. Om en vecka åks det till hufvudstaden med kusin Cajsa (som av en händelse fyller år idag; Grattis Cajsa!) och shoppa lite. Idag fick jag reda på att vi ska inkvarteras på ett hotell på Östermalm, tydligen. Jag blir bjuden av min snälle moster, så jag är glad och nöjd. Det är bara för en natt men det känns bra att man sover gott typs.
Resten av denna dag tänkte jag nog spendera vid datorn, alternativt ätandes choklad. (Har en halv chokladkaka kvar. Score!) Jag tror jag spelar lite dataspel.
Jag är helt fast på Escape from Monkey Island. Nördig som jag är...
Om jag har tid och lust senare så kan jag skriva om min knäppa kund jag hade idag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: perty

Du kommer upp på piratpartiets första sida när du nämner piratpartiet. Kan vara bra att veta.

2009-05-09 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0