Vårens nyheter!

Eller tja.. Min nyhet inför våren?


Snyggingklänningen från Asos.


Jättefina band som går tvärs över ryggen, tyvärr svårt att se här.

Ni har märkt att jag är lite besatt av Asos.com va? Jag blir nog det ibland. Förut var det LaRedoute, Ellos och Haléns, sedan var det H&M och nu är det Asos. Mycket nöjd med Asos, utom när de gör fel. Men men.
Den var jättefin och färgglad, och jag gillar verkligen lila!
Tjusigt värre :)


När jag kom hem från jobbet såg jag på Project Runway för jag inte orkade eller hann igår. Väldigt trevligt, jag tycker det är väldigt kul. Man får lite inspiration, men man behöver inte ha så galna kläder som vissa gör. Men det är lika intressant som inredningsprogram och Top Model.
Blir så sugen på att inreda en egen lägenhet...!
Men om Albin och jag ska flytta ihop får vi väl prata ihop oss först. Och det kan nog bli riktigt fint, för Albin tänker bra också. Han är väldigt duktig på att komma på smarta lösningar, speciellt med sladdar och sånt. Kreativ kille, den där Albin!

Nu ska jag gå och göra spagetti med köttfärssås och sedan ska jag prata med Albin och titta på Guldkompassen, tror jag bestämt för jag är ju ledig! Wiee.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0