To do 2009

Jag satt och tråkade och kom på att jag skulle skriva en lista på saker jag ska göra i år.
Såhär blev den!

To do 2009:
  • Sy upp alla för långa jeans och fixa för långa axelband på linnen
  • Övningsköra på riktigt (vill inte riktigt "lova" att ta körkort i år)
  • Komma igång ordentligt med träningen (viktigt för astman!)
  • Skicka ut lite CV:n
  • Köpa nytt skrivbord
  • Sälja väskor på Tradera
Ganska bra lista, tycker jag allt. Jag brukar smita undan med träning och övningskörning så det får jag ta tag i. Andra saker brukar jag glömma bort för de är inte jätteviktiga, som sy upp saker eller skicka ut CV:n. Skrivbordet kommer säkert köpas, för Albin kommer nog påminna mig. Och väskorna ska säljas, så jag kan köpa den fina från Sonia Rykiel.
Och jag måste säga hej till WiiFit igen. Jag ska faktiskt gå och väga in mig nu. Kommer säkert ha gått upp lite men jag tränade igår och ska kanske träna imorgon också, så kommer nog komma igång igen och WiiFit blir nöjd.

Imorgon ska jag nog en sväng in till stan. Måste köpa en ny mascara. Och kanske ett par jeanstajts. Gina Tricot eller Monki kanske har? Jaja, har inte jättekoll men jag kan gå runt och kika lite iaf.
Se en film också, när jag kommer hem. :)
Härligt att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0