Threadless är mitt paradis

Mest Albins kanske, det är han som beställer mest tröjor därifrån.
Men jag är väldigt nöjd med dem som jag har köpt. Sådeså! Efter jobbet (nyss) så hämtade jag ut mina två tröjor.
Tog lite dåliga bilder när jag hade på mig dem. Lite svårt att se allt, för det verkar som jag har gått upp en bhstorlek.. :/
Jag drog lite smått i tröjorna för att man skulle se vad som var på, så det ser lite knasigt ut.
But enjoy!


Bitter Teeth.


Big dreams.

Orkar inte lägga upp några mer kort. Ska dessutom hjälpa till med att göra korv med potatismos nu. Och kanske pussla..
Inget bra går på TV idag, så jag kanske hittar någon rolig film jag ska kika på. Och så MSN eller Skype med Albin. Nice!
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0