That girl is dangerous, that girl is a bad girl

Har fått den låten på hjärnan.. :)
Kardinal Offishall - Dangerous och också Flo Rida - Right round.


Läste i Glamour (eller om det var Elle) att man kunde få se filmen Confessions of a shopaholic före alla andra, 16 mars!! (Filmen har premiär den 20.e)
Synd för er att jag ska på smygpremiär idag :)
(Ja, jag är fruktansvärt nöjd med mig själv!)
Jag har läst alla hennes böcker som har kommit ut på svenska, och de är ju underbara. Den senaste, Mitt nya jag, är jättebra. Kan verkligen rekomendera den till er som gillar chiclit.

Imorgon ska jag på He's not that into you med Toria, som hade gratisbiljetter. Och i helgen ska jag nog gå på Män som hatar kvinnor med Albin. Två filmer till som går på bio nu som jag vill se är Frost/Nixon och Milk.
Jag har ett presentkort så jag kan säkert se en film nästa vecka eller så.
Biovecka!
Nu ska jag snart dra in till stan och kika på bio, alldeles allena. Jag kan sånt. Det är faktiskt väldigt bra, om man tänker efter. Man behöver ju inte kompromissa vilken film man vill se med sig själv, liksom.
Och det är ju bra att kunna roa sig själv.
(Jag har tjatat om det här förut, va?)


Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Laban

Sköna låtar det där =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3

2009-03-11 @ 22:54:17
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0