Test?

Snodde en grej från Sissels blogg.

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa-knappen efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar på frågan
4. Fuska inte


1. Hur mår du idag?
- Plastic Mouth
2. Kommer du komma långt i livet?
- Underdog
3. Hur ser dina vänner dig?
- Medicine
4. Kommer du gifta dig?
- Overkill (acoustic version)
5. Vad är ditt livs themesong?
- Tell me something good
6. Vad är ditt livshistoria?
- This night or the next
7. Hur är skolan för dig?
- Hip teens (Don't wear blue jeans)
8. Hur kommer imorgon vara?
- Oh L'amour
9. Vad är det bästa med dina vänner?
- Fire fire
10. Vad finns i lager för nästa vecka?
- Grow up
11. Vilken sång beskriver dig bäst?
- Turn to the assassin
12. Hur är det med ditt liv?
- Walk the plank
13. Vilken låt ska spelas på din begravning?
- Stoppa mig Juni (Lilla Ego)
14. Hur ser världen på dig?
- I want to hold your hand
15. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
- I don't miss you Rävbur
16. Vad tycker dina vänner om dig?
- Snö
17. Har du en djup och mörk hemlighet?
- California


Egentligen är det fånigt att göra massa tester och skicka vidare dem, men jag ska inte skicka vidare. Jag tycker det är roligt med tester. Bästa svaret var på nummer 13. Den är fin.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Back from optikern. Jag ska fixa till mina linser nästa gång, nu vet jag vad jag ska ha för styrka så jag ser som en hök!
Eller iaf så jag slipper se som en gnu på smärtstillande.
Kanske ska se sista Pirates-filmen? Eller Guldkompassen? Det var ett tag sedan. Aja, drar mig härifrån nu iaf.

Imorgon tänkte jag försöka blogga lite om Linda Skugge. Hon har blivit lite absurd...
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0