Rubrik, rubrik..

Kommer inte på någon iaf.
Jisses, vad jag är trött! :( Idag har jag iaf haft något att göra på jobbet. Kändes bra. Prismärkt saker och satt ut dem i hyllorna. Dessutom har jag slängt massa kartonger till återvinningen, det behövdes.
En liten unge var extremt jobbig. Frågade om allt.
Vad kostar den här? Hur använder man den där? Har ni en sån där? Har ni fler sånna här? Har ni, har ni...?!
Jag blev så himla trött >.< Jag var trevlig mot honom men för det mesta hade vi inte sakerna han frågade efter. Jag skulle inte frågat så mycket om jag inte var ute efter något dock, men det är väl bara jag.. Dessutom verkade det som han ville köpa något bara för att köpa något, och det är irriterande för då vet man ju inte vad man vill ha, och då går man där och såsar. Och han dessutom som frågade om allt.
Usch..


Sovmorgon imorgon iaf, jätteskönt. Kanske ska dammsuga huset när jag inte börjar förrän 15, vi får se. Annars jobb imorgon och lördag. Tror vi ska hälsa på min nya lilla kusin på lördag och lämna över lite presenter. Fast jag vågar nog inte hålla den än.. Sååå liten! Fast på lördag är den en vecka, så det är ju lite mer än en dag. Jag vågar klappa iaf. :)

Nästa vecka hade jag tänkt att jag skulle laga mat hela veckan, åt föräldrarna och mig.
Lära mig planera och orka fixa och allt. Ska nog bli kul :) Fisk en dag, pannkakor en annan, kött en tredje.. Osc. Soppa en fjärde. Sedan får jag se. Allt ska vara (någorlunda) nyttigt och gott.

Nu ska jag nog försöka hitta på något kul jag kan pyssla med.
Tips?
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0