Mount Wroclai (Idle days)

Beirut - Mount Wroclai (Idle days)

Dagens låttips. Jag älskar Beirut, alla låtarna är helt underbara. Jag tror inte jag har lyssnat på någon som jag inte tycker om. Och då älskar jag såklart Sara som presenterade honom för mig. :)

Träningen igår var kämpig men än har jag inte kännt av träningsvärken. Men den kommer nog, om jag känner min kropp rätt. Den kommer säkert när jag verkligen inte tycker att den ska komma. Jaja.
Håller på att läsa ut Marley och jag. Den är faktiskt kul. Det visste jag sedan innan, alla hundägare har tipsat om den.

Imorgon är det lön! Alltid trevligt med lön, fast jag kommer visserligen få lite mindre än jag brukar. Var ju ledig tre dagar och åkte till älsklingen i Sthlm vid ett tillfälle och jag får inte semesterersättningen förrän i sommar. Isch isch. Jaja, jag har kvar pengar från förra lönen så det ska nog inte någon fara.

Nu sitter jag här och är rastlös. Färdig att börja jobba fast jag inte ska gå om minst en halvtimme. Kanske ska pussla lite innan.. Ja, så får det bli. Vi hörs ikväll!
Kisses!

Kommentarer
Postat av: Sara

:D

2009-03-24 @ 21:01:21
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0