Life on Mars

Tripod gör en mycket bra version av Life on Mars (Bowie, ni vet).
Lyssna på den! De är roliga även när de kör covers.


Idag har jag haft lite sovmorgon. Legat och läst Harry P i sängen, så nu är trean klar. Jag lånade fyran på bibblan igår för jag har den inte. Loggade dock in på Bokus igår och beställde fyran, så snart kommer jag ha alla. Mohahahaa..
Och efter jag duschat (snart) så ska jag nog äta lite lunch och titta på Chamber of secrets.

Jag har tänkt att jag ska sälja en del av mina väskor, om det betyder att jag får händerna på den Sonia Rykiel-väskan jag såg på NK i Sthlm.
Jag räknade alla väskor, stora som små, och jag fick ihop det till 26 stycken. Jag är nog lite knasig.. :)
Men jag tänkte sälja 15, 16 stycken och då har jag "bara" 10 kvar. Alltid något?
Det är ju rätt bra att jag har fått lite självinsikt, det tycker Albin och jag iaf. Och mina föräldrar.. :P
Får nog lägga upp dem på Tradera sen, när jag har tagit ordentliga kort på dem.
Om ni har något önskemål, så är det bara att säga till i bloggen. Dock inte de nyaste väskorna, jag är inte dum :) Väskorna från Asos behåller jag, den från Bianco och Topshop och såklart min Kathy van Zeeland också.

Borde kanske kolla över mina skor också... :D
Nu - dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0