Hundpassning

Just nu vaktar jag den lille valpen Oliver.
Hans "föräldrar" har liten fest, och någon måste hålla koll på den lille så han inte biter i sina stygn.
Han har mest vilat medan jag kikade klart på Oscarsgalan. Jag började gråta när Heath Ledger fick pris. Hans familj tog emot det och alla i publiken och jag grinade. Det var sorgligt..

Nu kikar jag lite på Rosa Pantern. Oliver vilar, men vi ska snart gå ut så han får kissa och nosa och ha sig. Sedan kanske jag lägger mig tidigt och läser. Får se.
Om inte Oliver vill bli underhålld.
Hans krage gör dock så han snarkar. Stackarn.. En vecka till ska han nog ha den.

Jag bloggar mer imorgon.
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

åh, valpar är det underbaraste som finns, jag och min karl kommer skaffa hund när vi flyttar ihop :)



vad är det för ras?



ta hand om dig,

kram

2009-03-29 @ 15:26:43
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0