Heartbeats

Idag har jag läst klart Så länge i båda andas. Det är så.. Tomt.
Kändes väl likadant efter jag hade läst ut Harry Potter och Dödsrelikerna. Då vet man att det inte kommer fler böcker, det är slut. På ett sätt är det bra men på många andra sätt, som jag inte kommer på just nu, så känns det dåligt och tomt. Väldigt tomt. Barnsligt kanske..

Har varit på lite svajigt humör idag. Imorse var det sådär, ganska skönt med sovmorgon men lite mindre roligt när jag läste ut boken, för det var lite sorgligt typ. Sen jobbade jag och det var lite småtrist.
Sedan iväg på kalas hos mammas moster. Väldigt kul att träffa sysslingarna igen, och nya kusinen.
Sysslingarna och jag satt uppe och diskuterade och pratade länge och mycket och jag skrattade nästan hela tiden, det var jättekul. Sedan spelade vi spel och lät nya kusinens syster vinna hela tiden, och hon blev jätteglad. Alla är så snälla, som gör det utan att komma överens om det. Jättegulligt!
Sedan var det Let's Dance och jag blev grinig igen, och ni vet säkert varför.. Laila Bagge. Hon är 37 år, måste hon ha jättehöga slitsar och visa trosorna jämt? Skäms inte hennes son? Om jag hade henne som mamma skulle jag skämmas ögonen ur mig. Jag förstår att man inte kan ha regnställ på sig när man dansar men de andra dansarna har inte så lite på sig. Hon borde verkligen skärpa till sig...!

Fattar inte att hon gick vidare, så bra är hon inte. Och såklart kan man börja rösta innan de ens har dansat, för de vill bara tjäna pengar, hela bunten. Fan vad kasst det har blivit nu. Alla vill bara tjäna pengar. Pengar pengar pengar..
Jäkla skit.
Och så har jag ont i halsen och mensvärk också, och det gör mig grinig.
Fan. Vill inte vara grinig, vill vara glad. Men det är inte lätt när man har haft huvudvärk i ungefär en vecka. Vägrar ta tabletter för det var så jag blev sjuk sist. Vill inte igen...


Nu är jag trött och ska sova. Jobb imorgon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0