Harry Potter och De Vises Sten

Jag tänkte att eftersom jag har sovmorgon imorgon så kan jag se en film.
Äh, det struntar jag i förresten. Även om jag inte har sovmorgon brukar jag se en film. Speciellt nu när Albin inte är här och kan underhålla mig.
Idag får det bli första Harry Potter-filmen. De är så tiny! Inte klokt vad små och söta alla är :)

Idag har det varit rätt kul, utom en jobbig kund som ville byta för hon hittade billigare saker på Hemköp men så hade hon inte kvittot. Jag sa då, lugnt och sakligt som alltid, att man måste ha kvittot för att få byta. Då blev hon arg och sa att hon var där för en halvtimme sedan och jag var inte klok och bla bla bla.
Jag orkade inte med henne så hon fick tillbaks pengar och då blev hon lugn. Hatar dumma kunder.
Men sedan kom det snälla kunder som frågade vad jag läste (Harry Potter 3) och pratade om böcker som blir till film och allt. Mycket trevlig. Och vi hade allt han ville ha, så han sa att han skulle gå till affären massa fler gånger och så gav han mig dricks. Mucho nice!
Imorgon blir det lite jobb och på lördag med.
Jag fick Elle idag och då en VIP-inbjudan till Topshop den 26 mars. Jag ville ta med Sara för hon har grym smak, och så är hon trevlig också. Och det verkar som hon kan.


Nu ska jag fortsätta se klart på Harry Potter. Hörs imorgon!
Kisses!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kommer vara grymma tillsammans! Det ska bli jätteroligt :)

2009-03-06 @ 10:17:00
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0