Fire fire

Igår var dagen seg.
Det blir ofta så när jag inte planerar vad jag ska göra. Och vips, så är det torsdag och jag ska jobba.
Imorgon har jag lite sovmorgon, det är trevligt.
Och jag bokade en biobiljett till En shopaholics bekännelser! På onsdag i nästa vecka tror jag det var.
Och modig som jag är, så går jag själv. :P
Men i helgen är jag sugen att gå på bio med någon annan.. Kanske på Benjamin Button eller Män som hatar kvinnor. Eller Frost/Nixon!
Det finns så mycket jag vill se, men så lite tid. Typ.

I måndags började Project Runway igen. Mycket trevligt, har inte så mycket att titta på TV annars.
Och så är Heidi jäkligt cool med sina tyska influenser. "Jag viftar med en korv framför er men ni bryr er inte!"
Hrm hrm.
Hörde rykten igår om att brorsan, Sara och Oliver kommer hit i helgen. Oliver hade glömt sin lilla säng i bilen, undras var han sov inatt? Han kommer ju inte direkt upp i deras säng, han är så liiiiteeen.
Han klarade sig säkert.

Jag har inget vettigt att säga, och jag bloggar om Skugge efter jobbet.
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0