Fake plastic trees

Ledsen för få inlägg nu i helgen.
Men jag vill ju inget hellre än att vara med Albin och när han är här kan man ju inte sitta vid datorn. Inte mycket iaf. Men igårkväll åkte han till Sthlm igen och jag har tråkigt igen, och då sätter jag mig här :P
Så mer inlägg i veckan, det lovar jag.


Snart dags att gå till jobbet och vara trevlig. :) Hoppas det finns saker att göra! Packa upp, prismärka, skylta om, pyssla.. Äsch, jag kan säkert hitta på något. Kan försöka ordna till kontorssidan, den ser lite stökig ut. Det enda negativa med att göra fint är att någon kanske "förstör" genom att lägga tillbaks något på "fel" plats. :P
Ibland är jag perfektionist. Hah. Jaja.
Idag tränar jag nog också, om mamma följer med. Och så är det Simon och Tomas klockan åtta, Project Runway klockan tio och Ballar av stål fem i tio. Får nog spela in Ballar av stål , för jag vill hellre se Project Runway. Synd att jag missade förra veckan, vet inte varför jag inte kom ihåg det.. >.<
Och jag vill gå på bio i veckan, typ på onsdag när jag är ledig. Hade tänkt att se Frost/Nixon men den fanns inte på SF. Jättekonstigt.. Den kan ju inte redan ha försvunnit och väntar på att få ges ut på DVD. Och den har ju haft premiär, så jag vet inte alls vad läget är.
Vet du vart den filmen är? Skriv!!
Den verkar så jäkla cool. Och Albin har sagt att han vill gå på Milk med mig. Gött!
Jag kikade lite på tågtider igår och jäklar.. Det finns bara dyra biljetter. Om jag skulle skulla boka det billigaste jag hittade skulle det ändå gå på 880 kronor, tur och retur. Helt sjukt.
Så mycket pengar vill jag inte kasta bort men vill ju träffa Albin.. :(

Det kanske ordnar sig i veckan, får se.
Nu ska jag hitta ett par strumpor och kolla posten och sedan dra iväg till böckerna.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0