En kusin!

Jag har precis fått reda på att jag har fått en liten kusin!
En liten bebispojke. Min morbror Jonas och Marie har fått en liten bebis, klockan sex imorse!
Nu har jag sju kusiner :) Mycket trevligt, jag har bara sett en liten bild som morbror mms:ade men den såg väldigt söt ut!
Hoppas jag får hålla den snart! ^^

Jag har precis sett zombiefilmen där jag faktiskt syns några gånger. Om man inte visste att det var jag skulle man väl inte se det men jag såg det, och Albin också :)


Nu är det fikadags och sedan ska vi slappa och inte göra något alls!
Massor av pussar och kramar till nya kusinen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Zombiefilmen??

2009-03-14 @ 12:47:29
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0