Dream a little dream of me

The Mamas & The Papas - Dream a little dream of me

Dagens låttips. Idag känner jag för något mysigt och old. Så då får det bli denna.
Sissel nämnde att hon vill ha denna på sin egen begravning. Man borde göra ett litet program (just for fun!) något gång, och plocka ut de finaste låtarna man vet. Får fundera på det på jobbet idag.


Jag kom på att det inte är så länge tills jag ska upp till hufvudstaden ändå. På torsdag är det bara en vecka, och dit är det ju bara tre dagar typ. Himla mysigt! Mindre mysigt att bli lämnad ensam på lördag, men jag klarar mig nog. Ska kanske fika med Castro till helgen och då blir man inte så ensam. More tips?
Idag blir det gympa. Får försöka förbereda mig hela dagen. Men jag vill verkligen träna! Faktiskt. Men de har slutat med Simon & Tomas?! Jag blev chockad imorse. Har jag inget annat att se fram emot än Project Runway? Hmm, skumt. Jaja.

På torsdag ska jag på VIP-kväll på Topshop med Sara förresten! Hade jag nästan glömt, för det verkade ligga så långt bort men på torsdag är det den 26.e. Mys! Alltid kul med något sånt oväntat.
Nu ska jag fixa med nyponsoppan och sedan gå och jobba.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0