Det snurrar i min skalle..

Familjen - Det snurrar i min skalle.
Mucho bra låt. Lyssna!


Jag är trött. Suck.
Igår läste jag ut Halvblodsprinsen och nu tar jag tag i Dödsrelikerna. Efter den får jag väl ta någon avkopplande bok som typ Så länge vi båda andas. Hm. Sedan får jag nog ta och läsa Marley och jag för den har så många sagt är bra. Jag såg lite av den riktige MarleyAnimal Planet någon gång, och det var ju lite kul. Besvärlig labbe.
Men nu ska jag mesa ur och inte ringa efter mitt intyg hos kommunen. Jag gör det imorgon, för då är jag ledig. Nu blir jag bara stressad annars, hon kanske vill prata om det? Ja, det är bättre om jag gör det imorgon.
(Jag är bra på att prata mig ur saker)
Jag kom på att man kanske kan åka buss till Sthlm? Eller iaf hem, det kanske är billigt?
Får kolla upp det.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0