Candy girl!

New Edition - Candy Girl

Dagens låttips. Den är faktiskt riktigt mysig fast den är från 80-talet :)
Jag orkade inte blogga fast jag kom hem vid halv nio.
Filmen var bra. Men inte jättebra, för den var rätt sorglig också. Ingen må bra-film precis. Mamma skulle inte gilla den :P
Men den var intressant för jag läste om Mickey Rourkes liv häromdagen (måndags?) och han hade det inte lätt heller.

Roligaste delen i filmen var när en tjej ville festa "like a fireman!" med Mickey. De hade råsex på en offentlig toalett och sedan vaknade han upp i hennes rum. Kuddarna och täcket hade brandmän på, affischers med brandmän på väggarna och till och med branmänsgardiner! Och han vaknade med brandmanstövlar på ;)
Det var väldigt roligt, men annars var det mest mycket uppgjort och wrestling och strippklubbar och hej och hå.
Den är nog sevärd men man får vara beredd på att känna sig lite deppig och tom efteråt.


Idag är det torsdag och namnsdag för undertecknad.
Ingen big deal men fick lite pengs från föräldrarna. "Nu kan du utöka biokortet!" Väldigt gulligt av dem, faktiskt. Jag borde göra något, laga mat åt dem imorgon eller så. Så sällan som man verkligen visar att man uppskattar allt de gör och att de finns där. Faktiskt. Tänk på det!
Säg till folk att du tycker om dem! Hellre en gång (eller flera) för mycket än för lite.
Alltid tänka så, alltid tänka positivt.

På tal om det så bokade jag en biljett till Albin den 2.e april. Visserligen pappas födelsedag men jag hinner ju umgås innan jag åker iväg. Och på fredagen får jag vara med på inspelningarna! Massvis av roligheter!
Har inte bokat hemresa än men man kan ju kika på Tradera.

Nu ska jag snart dra iväg. Det blev inga jeans igår, men smet in en snabbis på Gina Tricot innan bion. Vad är det med det stället? De hade normala speglar ute i butiken, men inne i provrummet så såg man... Gigantisk ut! :O Jätteskumt. Men jag köpte med mig ett par ljusa jeansleggings iaf. Och såklart såg det snyggt ut här hemma. Inte i butiken.. Ingen vinnande koncept om du frågar mig.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Angående dagens låttips; det var ju ingen dålig rip-off på Jackson 5's ABC...

2009-03-19 @ 15:58:57
URL: http://bravaragazza.blogg.se/
Postat av: Tjelsi

Grattis på namnsdagen! ^_^

2009-03-19 @ 18:01:41
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Sara

Ah just det, namnsdag har du ju också. Grattis :)

2009-03-19 @ 18:29:44
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0