Benjamin Knapps otroliga liv

Japp, Benjamin Button.
Den var faktiskt riktigt bra. För x antal år sedan, kanske fem åtminstone, läste jag en bok av Per Nilsson som heter Baklängeslivet. Samma grej, fast han skulle "hem till mamma och in i". Skeptisk till det där "in i" men men.
Den hade flera budskap, som mamma berättade efteråt, men jag tänkte på andra budskap än vad hon tänkte på.
Men det är alltid nyttigt att prata om det så man får veta hur andra upplevde filmen.
Mycket bra, iaf. Sevärd!


Nu sitter jag här och ät trött.
Ny vecka imorgon, och antagligen ska jag träna imorgon. Hoppas jag är frisk, det är så jobbigt om man tränar och så får man problem med astma och så tränar man mindre och då tränar man inte upp sina lungor, och ja ni vet. Allt blir dåligt :P Så jag ska verkligen försöka ta tag i mig själv.
Och Albin kanske kommer till helgen! Det är bara en vecka sedan vi sågs sist men det känns som minst ett år. Jätteknepigt, det tär verkligen på en att vara ifrån någon man alltid är med. Och så jobbar vi och då har man ju inte heller mycket kontakt. Det är svårt.. Men han kanske kommer hit!
Jag är jätteglad. Jag har inte lust med mycket nu. Fast det har varit en tråkig dag, det är nog därför. Om man bara slappar och sover länge och inte gör något speciellt, då blir man jättetrött. Fast man tycker att det borde vara tvärtom.

Nu ska jag nog iaf lägga mig i sängen och läsa lite. Måste läsa klart Harry Potter och flammande bägaren.
En sevärd video på youtube slänger jag in här.



Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0