Sockervadd och kaniner

Idag var det verkligen varmt på jobbet. Jisses...
Jaja, jag klagar inte men om det fortsätter vara varmt imorgon också så får jag rota fram fläkten.

Efter jobbet åkte Albin och jag på en spontanresa in till stan och till Liseberg. Anders Eriksson skulle nämligen sjunga och ha sig. Det var ganska trevligt, men jag satt och var hungrig så det kunde varit bättre :)
Men jag fick faktiskt en gratis sockervadd lite senare! "För att du är så snäll" sa tjejen i ståndet. Albins bror jobbar på Liseberg så det var nog därför jag fick den. Men ändå! Gratis är gott!
Nu mår jag dock lite illa, skulle nog skippat den där :P Men men...
Jag vann över både Albin och Emil (hans bror) i airhockey. Jag brukar mest vinna på tur och så även denna gång. Yay!
Nu är vi hemma och jag är trött.
Imorgon blir det jobb men på onsdag är jag ledig. På fredag jobbar jag från 15-18 och på lördag är jag ledig för det är ju en röd dag. Jippi!

Men jag tror jag går och lägger mig nu. Har nog inget mer att tillägga ändå.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0