Rastlös och uttråkad

Hej hopp, ny dag och nya bekymmer.
Jag har blivit helt torr på kinderna! Förstår verkligen inte varför, det har aldrig hänt så tidigare.
Blir man torr av stress? Tror inte det är felet ändå ifs, jag stressar nästan aldrig. Bara om jag ska hinna med en buss eller så. Jättekonstigt..
Kör utan smink idag, bara dagkräm så får jag se om det blir bättre. Det torkar nog ut mer med smink än utan, det kan man väl lista ut själv ändå.

Jaja.
Imorgon är jag ledig! Whoho! Undrar vad jag ska göra då. Hm. Det är visserligen väldigt skönt att bara ligga i sängen och läsa eller kolla på film, eller dega framför datorn men jag skulle vilja göra något lite roligare.
Kanske ha picknick. Om det regnar kan man ju ha det inomhus.
När jag var liten och mormor hade hämtat mig och min bror från dagis/fritis och det regnade ute så satt vi på deras vind och hade picknick. Mormor gjorde världens godaste smörgåsar och vi satt och pratade och lyssnade på regnet.
Myspys. Mormor gör förresten fortfarande världens godaste mackor. Och världens godaste varm choklad. Och världens godaste... Allt. :) Samma med mamma.
Hihi.
Men jag tar gärna emot bra tips man kan göra så dagen känns lite extra trevlig, morgondagen då alltså.
Idag måste jag ut på promenad! Och läsa Elle och Sofis mode. Men bästa tidningen är ändå Cosmo, för där skriver Jonas Cramby (eller vad han heter) om vad killar tycker och tänker. Alltid lika roligt.
Hm. Yes. Nu får jag väl fixa håret och dra till jobbet.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0