Ninja

Nu är jag redo för att gå till jobbet och ta itu med alla kartonger och lådor. Suck.
Jag tycker att det lättaste och enklaste är att fixa med alla kort. Och så ska jag packa ihop studentgrejerna. Får se var jag ska ställa dem bara...
Måste fixa upp fler ungdomsböcker, men det står grejer i hyllan så jag får möblera om. Det ska nog gå bra, hoppas bara att jag får mycket gjort idag.

Igår var jag helt slut. Direkt när jag kom hem gick jag och lade mig i soffan och bara låg. Orkade inte sätta på datorn eller något. Men efter maten skulle vi ut och gå. Det är nyttigt för oss! Och så är det mysigt att vara ute och gå. Det är ljust ute fast klockan är nio, liksom. Och så är det fint väder.
Jag ville ha med Albin ut på promenad men han ville inte. Tusan.
Jag och mamma bestämde oss för att gå mot centrum och sedan mot kyrkan. Albin ringde mamma när vi var i centrum. Sedan upptäckte jag att han smög mot oss, som en ninja! Det var busigt :D
Trevlig promenad fast vi fastnade på kyrkogården. Läste på stenar och så. Någon blev bara 12 dagar, en blev fem år.

Jag fick ett sms om att man kan boka biljetter till en film men det går inte.
Dumma SF. Det är ju om en månad! Albin och mamma vill säkert se den med mig. Men nu måste jag gå till jobbet, så Albin får tjata på dem åt mig.
Hooray. See you later!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0